Årets Ungdomsledare

Blev lite chockad igår när jag fick ett samtal från Oskarshamn om att jag hade blivit Årets ungdomsledare. OBBK hade nämligen nominerat mig till Årets Ungdomsledare 2009 i Oskarshamn. Fritidskontoret, i samarbete med barn- och utbildningsnämnden har alltså valt ut mig till Årets Ungdomsledare. Roligt måste jag säga, Tack så mycket.=) Befinner mig inte i Oskarshamn just nu så får ta emot priset när jag kommer tillbaka.

Här är motiveringen tagen från http://www.obbk.se:
Carina Do har trots sin ringa ålder under många år varit verksam som spelare i OBBK men har mer och mer riktat in sig som ledare/coach i klubben.

Carina har gått grundutbildning och steg 1 utbildning som både tränare och domare. Hon har ensam ansvaret för OBBK:s pojkar födda 93/94 men ställer alltid upp när andra tränare har förhinder och går på ett naturligt sätt in och gör deras jobb.

Hon hjälper vidare till med olika arrangemang såsom basketturneringar, basketskola och ungdomsavslutningar. Var säsongen 2008/2009 huvudansvarig för den årligt återkommande klassturneringen Scania/OT Cup.

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0