diary.

Har läsa mina gamla dagböcker som jag skrev i för ett bra tag sen. Gamla minnen och allt. Shit vad mycket stavfel man hade. haha. Tänk att man såg på livet på ett helt annat sätt än vad man gör just nu. Allt verkade så tydligt och man var så säker på vad man ville med livet, även fast det va småsaker så visste man ändå.

Men i alla fall vissa saker är fortfarande likadant. Känns ändå bra att jag har lite av mitt liv nedskrivet, för då kan alltid leva sig in i hur det var när man var yngre. Komma ihåg gamla minnen. Synd att jag inte skrev mer än vad jag gjorde. Känns som om det finns så många andra minnen som kanske borde vara nedskrivna, men får helt enkelt försöka att ha dessa minnen inom mig.



Aja har alltså läst gamla minnen. Nu måste jag bara ta tag i mitt nuvaranda liv. Måste verkligen bort från lilla Oskarshamn och som jag längtar till den dagen. Ska börja plugga nästa år, hoppas att man kan komma in på det man vill + i en go stad också. Hmm tanken på att bo själv känns lite nervöst. Får se hur det blir, är inte säker på om bror och mor kommer att bo i Oskarshamn heller. Så familjen kan hamna i samma stad eller i flera olika städer. Det är sånt man märker när det kommer.

Kommentarer
Postat av: Jansa

håller med, hade skrivit allt skulle vara så kul o läsa!!

2008-10-09 @ 22:10:29
URL: http://jansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0