Försov mig.=/

Idag försov jag mig till min lektion som var vid 8.25, surt. Men nu har jag dock ett håll i någon timme. Tur att det är i slutet av skolgången nu, för då är ju lektionen inte lika viktiga. Har faktiskt inte försovit mig på ett bra tag nu, kanske är det så att jag är riktigt trött, bör nog lägga mig tidigare.

8 dagar kvar: Sjungom studentens lyckliga dag,
låtom oss fröjdas i ungdomens vår!
Än klappar hjärtat med friska slag,
och den ljusnande framtid är vår.




Kollade på So you think you can dance igår, säsong 4.
Checka in killen han är galen.


Robert Muraine

Kommentarer
Postat av: Lena

Fan vad coolt! Haha undra hur man blir så grym som honom!

2008-05-28 @ 20:14:15
Postat av: carina

aa undra hur länge han har tränat på det.=)

2008-05-29 @ 16:40:21
URL: http://carinado.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0