Sista påsklovet?

Jo nu när man går sista året så är det ju rätt många saker som blir ens sista.
Alla loven kommer ju inte att vara likadana som det varit nu under alla skolår. Så nu börjar påsklovet dra sig mot slutet, och mitt sista riktiga påsklov.

Detta lov har då spenderats med systrarna i Jönköping. Det har varit ganska oplanerade saker detta lov.  Det börjar med att MyNa kommer till Oskarshamn och vi softar här, äter massa onyttigt som alltid när man är tillsammans. Därefter hänger jag med henne till Jönköping för att vad som var tänkt dra ut den kvällen (söndag). Vi är ett litet gäng som softar hemma hos syskonen,förfest. Innan vi beger oss ut.

Väl ute drar vi mot Centrum där "asiandiscot" är,  kollar utifrån och  det verkar inte så gutt. Inträdet kostar 150+20 kr. Kände att det inte var värt det. Hängde lite utanför och sen drog vi mot Bongo. Där verkade det inte heller så gutt så vi bestämde oss för att dra hem till Bubba och Miki. Det var riktigt soft, hängde och spelade Nintendo Wii.

De andra dagarna har man softat med systrarna och även ätit massa onyttigt. (sånt man gör när man är tillsammans). MyNa har fått mig att kolla på en ny serie. hehe. Ganska lätt att få en "serienörd" att kolla på en till serie. How I Met Your Mother heter den.

Förutom det har man varit på workhunting undrar om man fått något napp. Hope so.

Jahopp om två dagar sitter man i en buss mot Sälen, ska bli gutt. Får se hur det går första gången.
Så sista påsklovet kan man även kalla för det längsta påsklovet eftersom att jag slipper skolan i två veckor.

image41

I alla fall ska dra mig nu.
Take care.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag är beroende av How I met your mother!

2008-03-29 @ 02:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0