Just Another day

Well well. Händer inte så mycket i vår lilla stad. Tror jag vet lite vad jag vill göra till hösten, men vet ju inte om jag får som jag vill. Men men kan ju alltid försöka. Skulle i alla fall vara roligt. Har funderat på en sak, är det något som jag är beroende av så är det serier.hehe. Can never get enough of them. Vet inte men på något sätt så inspererar de mig på olika sätt. Jag får insperation där ifrån och det hjälper mig på olika sätt.

Hehe okej det kanske låter lite konstigt, men det är sant. Man har ju olika saker som gör en glad och det gör mig glad. Eller ja man kan ju gråta en del också. hehe.

Vad jag också vet med mig nu är att jag inte kommer att spela många fler basketmatcher då detta är min sista säsong för tillfället. Det har endast att göra med att jag tappat insperationen för det. Jag gillar basket och kommer alltid att göra det, men just nu känns det inte som det är något jag vill lägga ner allt för mycket tid på. Har ändå bestämt att köra säsongen ut och åka på min sista cup som spelare för alltid. Hmm låter lite sorgligt men sant.

image26
Härliga tider - The best basketball time.

Okej vad jag menar med att sluta basketen handlar inte om att basketen försvinner helt från mitt liv utan det kommer alltid att vara en del av mig. Men jag tänker bara lira det för skoj skull, inget seriöst och inget seriespel. Detta är vad jag känner just nu, men saker och ting kan ändras det vet vi alla.

Yeah yeah that's it. (nu pratar jag bara om själva spelandet).

Kommentarer
Postat av: Lena

Sista cupen för dig o vad kul att vi twins är med då ! :D Vi kmr rocka ;)

2008-03-12 @ 15:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0