Inte långt kvar.

Japp idag är det då 85 dagar kvar till studenten och förutom det så händer det en del andra saker påvägen. Vecka 14 är man i fjällen för första gången undra hur det kommer att gå.Hehe. Det ska bli kul tror jag. Kan ju inte veta i förväg.;). Jo men vad händer förutom det. En del födelsedagar också, får se om man kommer göra något åt dem.

På fredag är det ju rugby mellan Oscars och Kagg(stagg). Förköpsbiljeterna redan slutsålda, vad bra att jag köpte när de släpptes då. hehe. Missade ju förra året och kommer även missa "Krösa mot Vallhalla"(de får ju inte heta så). Men i alla fall ska bli kul att se.

Jo vad mer då förutom att de kommer en del skolarbeten emellan också. Juste två cuper också. Ska ju på cup med grabbarna, deras första tror jag att det är. Och det kommer att bli i Eskilstuna, där har man en del minnen. Har mina bästa cup minnen därifrån.hehe. Inte bara för att vi vann cupen utan själva stämningen och allt. Det var en härligt känsla, laget var verkligen tillsammans. Göteborg där jag ska spela själv är det än så länge inte så många som har anmällt sig, vilket är ganska tråkigt. Hoppas att det blir fler. För min del blir det ju en avslutning på basketen för ett tag. (Spelandet, sista matcherna). yeah yeah no one cares.

Sen hoppas jag kunna se mina systrars och Pharas modevisning också. Eller Spring inspiration i Jönköping. Det vore gutt. Det är dagen innan Göteborg så då får man ju åka upp dit direkt. Men det gör ju inget.

Aja men i alla fall händer en del andra saker också.
Ska blir så nice. För vem vill ta studenten nu?---alla alla vi.;).

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0