Release, studenten, jobb..

Oj då det var ett tag sen sist, har inte riktigt haft någon motivation till att skriva, och kanske inte super mycket tid till det heller. Först då release festen som var för två veckor sedan. Det var nice, och skönt att jag åkte, annars skulle jag nog ångrat mig. Den helgen tillbringade jag då i Jönköping, softade med gutt folk, go musik ja de var en nice helg.
release festen
Kö in till release festen

Vad kommer sen, jo studenten såklart. De blev en del firande studentveckan. Och torsdagen den 5 juni kl. 14.00 var det utgång, vi har tagit studenten. Shit vilken känsla det var. På något sätt kändes det så overkligt. Innan själva utgången var det många tårar som fälldes, sista dagen som IDR-05. Glömmer inte dessa år. Det har varit en minnesvärd resa.
Now the new journey starts.
Klassen
IDR-05 först in, först ut. Vi har tagit studenten.

Denna veckan som varit har man då jobbat för fullt. Så det var inte mycket ledig tid jag fick inte. Har jobbat på Scania, nattskift till och med. Träffat några goa människor, det är nice. Vad kan man säga om jobbet, några delar är riktigt softa och andra lite mer ansträngande. Nästa vecka blir att vakna tidigt för då är det dagsskift.

Hyttar är det vi bygger.;). Jag gör den första delen i monteringen.

Det är då en snabb överblick på lite som har hänt dessa två veckor.

Take care.

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

härligt!

2008-06-13 @ 23:10:31
URL: http://performance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0