Lika pigg som vädret

Oj då idag har vädret varit lite lustigt, och det har det varit några dar nu. Vi hade tur som tog studenten i det fina solvädret, denna vecka var det inte likadant för de andra studenterna.

Ida tog studenten i fredags så igår var man i hennes sommarstuga och firade lite, vi var nog kortast där. Hela släkten var lång. hehe. Birgitta hade gjort jätte god mat. Det var väl trevligt. Sedan kollade man på fotbolls EM Sverige - Spanien. Det var en ganska sur match, så typiskt att de ska göra mål i sista minuten. Hoppas att Zlatan är okej också, han behövs både för att stärka och att ge Sverige mer självförtroende.

Men idag kan jag säga att jag varit lika pigg som vädret, alltså lite seg och så. Somnade faktiskt till lite förut, hehe inte bra inte bra. Måste ju hålla mig vaken så att jag kan somna tidigare ikväll då jag jobbar tidigt imorgon.hehe. Systrarna har då åkt till Stockholm och imorgon börjar deras resa mot Asien. Shit så himla gutt för dem. Jag ska absolut göra en go resa någon gång till dessa destinationer.

Juste det är ju jag som håller i deras företag nu eller hjälper till och om det är någon som vill ha något så hör bara av er till mig så fixar vi det.;).  Gå gärna in och kolla på deras sida Mahoyo

Trots vädret så är det ändå alltid gott med glass

Mumsigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0