Oplanerad helg!

Ja det kan man säga om helgen som varit.
I fredags var det då match i Nässjö.
Matchen förlorade vi, men i alla fall bara att ta nya tag,

Men det som hände efter var en impuls grej.
Jo jag bestämde mig nämligen för att hänga med
MyNa till Jkpg istället för att åka med laget hem till Oskarshamn.
Inget planerat, men också inget jag ångrar.

Vi drog ut för att kolla på The Tough Alliance, men det var inte
precis som man hade förväntat sig. Aja i alla fall så var det ändå trevligt.
På lördagen var det studentfest i Råslätt så där var vi. Det var nice.
Blev häng där först förfest och sen typ dansade man loss.

Nu känner jag även att skolan har börjat på riktigt, morgonträningar drar igång,
läxor börjar komma och man känner att det är skolsäsong nu.
Så det är bara att kämpa på.
image15 Denna bild påminner mig att kämpa på.

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad kul att du hade roligt !

2007-09-07 @ 08:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0