18 års firande!

Igår så firade vi då mig och Sukke eftersom vi fyllt år.
Det var väldigt trevligt. Lagade mat tillsammans, vi gjorde efterätt
som jag hoppas att alla gillade.=). Kollade på filmer.
Det var väldigt soft. Efteråt var jag så trött.
Somnade faktiskt ganska snabbt när jag kom hem.
Tack för alla fina prisenter och en go kväll.;).

Förrutom detta så har det varit basket också.
Hmm ovanligt? Nä inte så jätte.
Men i alla fall så var det s.k. "Döderhults helg".
Så igår hade man två träningar för att det är ju många nya.

Träningarna var ganska röriga tycker jag, men det är vad jag tycker då.
Känns som om ingen vågar göra något. Hoppas det blir bättre i serien.
Annars är det ganska surt. Idag spelade vi mot Västervik vilket är ett
lag som inte är så bra, men det kan man inte säga att vi var heller.
Men i alla fall första matchen tillsammans plus att det var lite annorlunda
eftersom vi var 12pers och indelade i 2trupper som fick spela två perioder var.
Aja hoppas att folk vågar mer i serien.

Det var det, jag har sett färdigt Prince who turns into a frog. Härlig serie.
Man skrattar, gråter och allt.haha.

Kommentarer
Postat av: Lena

Kul som attan var det :). Tack för alla godsaker ni bjöd på!

2007-09-17 @ 21:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0