Game time!

Japp imorgon är det då dags för första matchen för säsongen
både för mig och för laget jag coachar OBBK P93/94. Själv ska man då
möta Växjö och grabbarna ska då möta Brahe 93.
Vi får väl se hur det går.

Inför matchen jag ska spela känner jag väl inget speciellt egentligen,
men det ska bli roligt att spela. Det är det alla gillar mest eller hur?
För coachandet ja vad ska man säga om det, jag vet att det kan bli
en jämn match, men det kan också bli en ojämn match.
Det är upp till killarna att visa hur dem vill att matchen ska bli.

Jo i Onsdags så hade killarna även en träningsmatch mot Kalmar.
Det gick väl sådär, vi vann ju med över 20p men spelet var ganska
rörigt så jag hoppas att det blir bättre.

Förutom coach och spel så kommer det även bli sek, domare och tittande.
Så man kan säga att helgen består av basket. Sen har man ett stort prov på
måndag, så måste trycka in det i helgen också. Det ska nog funka hoppas jag.


Syskonen, blir glad när jag ser den.

Kommentarer
Postat av: myna

shit, I have totally forgot about it! me like it too.

2007-10-06 @ 01:43:28
URL: http://myna.blogg.se
Postat av: Lena

Matchen gick bra för dig ! treor som allt ;D.

2007-10-06 @ 21:43:18
Postat av: Anonym

haha fan vad liten willy ser ut att vara eller han var.

2007-10-08 @ 23:04:36
URL: http://piado.blogg.se
Postat av: carina

haha han är ju kortare än er där.

2007-10-09 @ 16:07:48
URL: http://carinado.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0