Bankeryds Lördag

Igår så var man väl i Bankeryd hela dagen.
Först så vaknade man jätte tidigt för att åka
med P91/92:erna som skulle spela mot
Bankeryd vid 10.30.  Eftersom att man var
i Bankeryd så kunde man också träffa systrarna.=)

På matchen förde man statistik första gången för
min del så hoppas att det blev bra.=).
De förlorade matchen, men man ser att de har utvecklats
mycket mot förr. Det går mot rätt riktning.;).

Efter deras match så skulle de äta och sen var det dag för
mig att spela mot Bankeryd. Matchen gick väl sådär vi som
lag var väl stundtals bra. Kunde nog ha gått bättre.

För min del så gick det väl okej, bättre i försvar än i anfall.
Skotten gick ju helt enkelt inte i idag, men det kommer nog.

Förrutom lördagen så var det ju häng i fredags på donken och
hemma hos oss. Det var trevligt, var asiaterna och David.hehe.
Eller kortisarna och David.haha båda funkar.

Idag har jag bara varit vaktmästare i Sporthallen med Lisa.
Vi öppnade dörrar och sånt typ.

Det har i allafall varit en go helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0