Inte mycket kvar

Jahopp snart har man då gått två år på gymnasiet.
Tiden går verkligen fort framåt. Fatta att nästa år är det vi som tar studenten.
Kommer vara först in och först ut i Idrottsprogrammet som startade när vi började.

Men innan skolan är slut för denna terminen så har man fortfarande några uppgifter kvar.
Har en inlämningsuppgift som måste bli bra, eller har två inlämningsuppgifter kan man väl säga
idrotten också som jag har endel kvar att skriva på. Oj då säger bara det är inte så smart att strunta i
att skriva portfolion för då har man mycket att skriva senare.

Sen har jag ju även ett prov kvar i matte på måndag, men det ska nog gå bra hoppas jag.
Annars endel betyg snack förmodligen tror jag. I trean har man typ fem ämnen kvar, men
kanske lägger till något så man kan ta bort något.hehe.

I alla fall vad ska man göra i sommar då?
Ja alla har typ jobb förutom jag, lite segt.
Men aja jag överlever nog.
Underbart med sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0