Some people just don't understand

I fredags spelade man då match i Kalmar, förlorade stort. Det gick väl bra för mig i försvaret.
Men kan inte säga så mycket i anfallet. Eller det var väl okej.

I lördags spelade mina grabbar i Tranås, åkte 06.15 så vaknade vid fem tiden.
Usch det var ganska jobbigt, snacka om att jag var trött. Vi vann i alla fall matchen, sju spelare var vi.
Det var skönt att vi vann och alla kämpade på.

Vissa förstår verkligen inte reglernas spel, etik och moral. Skulle någon göra så mot er skulle nog inte ni sitta och le precis. Så varför göra något sådant. Vad ger det för intryck. Så som man behandlar andra ska man ju bli behandlad själv. Det lärde man sig väl i förskolan eller ettan.

Ibland undrar jag bara är man ett lag om man inte vill låta folk spela?

Det finns så mycket man vill göra, men allt går inte alltid ens väg.

Kommentarer
Postat av: myna

människor är egoistiska av naturen. tråkigt, men sant.

2007-12-04 @ 17:37:23
URL: http://myna.blogg.se
Postat av: carina

true true.

2007-12-04 @ 19:14:59
URL: http://carinado.blogg.se
Postat av: jimmy

samtidigt som man inte ska dra alla under samma streck och kanske kolla om det är något annat som ligger bakom denna "egoism".

det säger jag även att jag inte vet vad det handlar om =).

2007-12-05 @ 02:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0