Sushi med släkten

I lördags så bestämde vi i släkten att ha en sushi-dag
så på söndagen var vi hemma hos min kusin för att ha en sushi-dag.
Det var trevligt lärde sig lite hur man gör, men kan ju inte göra själv då.

Förutom det så var det ju också U19-VM Final på tv så kollade på den.
Fatta att Sverige var i final i VM i basket. Hur grymt som helts.
Så himla grymma dessa tjejer är alltså. Och Sen blev även
Frida Eldebrink ifrån Södertälje utsedd till MVP i VM. Så grymt.
Har aldrig läst så mycket basket på aftonbladet som jag gjort nu
under VM och det är tack vare dem.






Så det var en nice dag.

Kommentarer
Postat av: myna

det ser riktigt gott ut. vill ha! jag måste verkligen lära mig göra sushi.

2007-08-08 @ 00:24:59
URL: http://myna.blogg.se
Postat av: carina

Nästa gång får vi göra när ni är med också.

2007-08-08 @ 11:46:45
URL: http://carinado.blogg.se
Postat av: Linda

shiit vad gott det ser ut =)

2007-08-17 @ 13:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0